Wysłany: 2018-03-27, 12:03 Zebranie wspólnoty w dn. 19.03.2018 r. oraz uchwały
Post zamieszczam w celach informacyjnych.
Na zebraniu wspólnoty poruszone zostały tematy dotyczące jej funkcjonowania, zatwierdzenia planu finansowego za miniony rok oraz przedstawienia nowego na 2018 r. Niestety jak się później okazało, nie do wszystkich została dostarczona stosowna informacja odnośnie terminu wraz z planami. Jeśli ktoś chciałby rzucić okiem na ww. plany to służymy pomocą.
Z uwagi na brak obecności wystarczającej większości na zebraniu wspólnoty, uchwały zostały nam przekazane w celu zebrania brakujących podpisów. W dniu dzisiejszym kończymy zbieranie podpisów w bloku 35A i przekażemy je do bloku 35.
Uchwały dotyczą:
1. Udzielenia absolutorium Zarządowi za zeszły rok.
2. Zatwierdzenia planu finansowego za zeszły rok oraz planu na 2018 (oba plany są bardzo zbliżone kwotowo).
3. Udzielenie zgody firmie Orange na wykonanie przyłącza światłowodowego (na ich koszt, przy minimalnej ingerencji w otoczenie, po wykonaniu prac ma zostać przywrócony stan poprzedni terenów zielonych, podpięcie ma być wykonane w piwnicy i stamtąd do szachtu na parterze).
4. Zatwierdzenia regulaminu wspólnoty (cisza nocna, itd).
5. Przekazania nadwyżki z planu na fundusz remontowy (wyjaśnienie poniżej).
6. Zatwierdzenia sposobu rozliczania opłat, w tym to co nas najbardziej interesuje czyli rozliczanie zużytego gazu, potrzebnego do ogrzewania i podgrzania ciepłej wody użytkowej. Roczne koszty gazu zostaną rozłożone na 3 części. Pierwsza to opłaty stałe, wyliczane na podstawie udziałów w nieruchomości wspólnej. Druga to opłata za ogrzanie jednego m3 ciepłej wody w wysokości 15 zł. Pozostała kwota zostanie podzielona zgodnie ze wskazaniami z pomiarników ciepła, dla każdego mieszkania, zgodnie z faktycznym zużyciem.
Przy takim założeniu koszty całkowite 1m3 ciepłej wody (ogrzanie + koszt zimnej wody dostarczonej przez MPWiK), wynosić będą ok. 23 zł.
Pozostałe istotnie kwestie:
1. Odłożyliśmy ok 11 tys zł na fundusz remontowy.
2. Nadwyżka z planu z zeszłego roku w wys. ok 5 tys zł., zostanie przekazana na konto funduszu.
Padło parę propozycji dotyczących wykorzystania środków, informacje o nich zamieszczę w osobnym temacie.
3. Parę kwestii technicznych zostało poruszonych i omówionych z Zarządcą (sprzątanie, odśnieżanie itd.).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach